2014. május 23., péntek

Több dolog, de semmi rossz!;)

Bello Kedveskéim!:))

 Több dologról is szó esne ebben a bejegyzésben kezdve ott, hogy kérlek segítsetek! Indultam versenyen és a legjobb írói kategóriában szavazatok fognak dönteni. Így kedves olvasó szavazásra buzdítalak benneteket ITT az oldalon elhelyezett modulsávban! Előre is köszönöm a segítségeteket!<3
 Na a másik, hogy az oldalak közt a részeknek is csináltam egy linket, így nem kell visszakeresnetek a blogarchívumban az 1 évvel ez előtti részeket.
 A rész írás alatt áll!;) Folytatás érkeztéről nem tudok semmit sem közölni.
 Amúgy milyen a mostani design, lecseréljem?
 A 39. részhez köszönöm a kommenteket, pipákat, köszöntöm az új feliratkozót, remélem továbbra is tetszeni fog a blog.
 Lassan elérkezünk a blog végére, második évad nem lesz, de más blogjaimon megfogtok találni. Ebből a blogból pedig, majd korzetteseknek szeretnék segítséget nyújtani, akár történetekkel, illetve egyéb, hasznos tippekkel.
Ennyi lettem volna mára.

Millió puszi,

Rose King

5 megjegyzés:

  1. Rose!
    Nekem nagyon tetszik a mostani design, szerintem ne cseréld le.:)
    Várom az új részt, sok puszi:
    Adri xx

    VálaszTörlés
  2. Már..nagyon rég nem ìrtál!! :((( 7 honapja.. kövi rész?? Vagy már befejezted??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Tudom mar nagyon reg nem hoztam uj reszt. Itt volt nekem az egesz nyar a szunetek es a hetvegek. Foghatnam a tanulasra, igen de nem csak az van. Messze lakok a sulitol es kulon angolra is kezdtem jarni meg egyeb tornakra. Kesz zombi szoktam lenni a hetkoznapokon, szoval ilyenkor szeretnek egy kicsit feltoltodni. Egyebkent nem fejezem be, nem szeretnem. Mar gondolkoztam rajta, de nem. Inkabb egy kis szunetet tartok es lehet ujra kezdtem, de ez meg nem biztos! Tenyleg elnezest a sok varakozasert, ahogy tudom hozni fogom az uj reszt!
      Millio+1 puszi,
      Rose King

      Törlés
  3. Nagyon remélem nem fejezted be a blogot és a nyár folyamán folytatod!

    VálaszTörlés
  4. Drága Olívia!❤️
    Szégyenkezve írok most neked vissza, mivel több mint 1 éve nem hozom már a friss részeket😓 Nem rég beszéltünk April barátnőmmel hogy mennyire hiányzik nekünk a blogger élet és tervezzük hogy visszatérünk. Nem ígérek semmit (főleg nem más nevében), mivel idén nyáron is megyek az Angliai földrészre, de most 4 hétre, suli mellett meg már nem nagyon merem bevállalni az írást, sajnos az utazás és az hogy tanuljak plusz otthon még alkossak na és még írjak is mellé az már túl sok számomra (még írás nélkül is). De hiányzik, szóval megpróbálkozom a lehetetlennel!😉☺️ Szerintem ma este felkeresem azt a bizonyos új részt és írni kezdek, aztán majd meglátjuk mi lesz belőle😉
    Köszönöm hogy írtál, a kommented nélkül nem kavarodtam volna vissza ide!❤️❤️❤️
    Rose King

    VálaszTörlés