2014. március 2., vasárnap

"Szabira megyek egy kicsit"

Kedves Olvasóim, ide látogatók, kedves Bloggerinák!
Mint a címből is kiderül, egy ideig nem fogok élet jelent adni magamról, mert a magánéletem romokban hever. Roncs vagyok belülről és lehet kívülről is. Nem akarok most pocsék munkákat kitenni/megosztani, egyszerűen nem akarom elrontani! Nem akarom, hogy még ennél is rosszabb legyen az életem, mint ami most van. Fel kell dolgozzak egy-két dolgot a napokban, hetekben és akár hónapokban is, ezt sajnos nem lehet előre tudni. Nem akarok itt senki előtt drámázni, nem akarom, hogy sajnáljatok, de most élem át először ezt a borzalmat, így arra kérlek titeket ne kérdezzetek erről engem. Lehet majd megtudjátok mi most a bajom egy novella által, lehet majd evvel fogok túllépni az egészen, de ezt még nem tudom, addig nem tudom amíg ennek nem lesz vége...
Sajnálom, de bizonytalan ideig Rose szabadságra tér!
Szeretem a blogot, így nem fogom bezárni, szeretem az írás, így nem fogom abbahagyni!<3
Kérlek titeket fogadjátok el, hogy most ez van! Ígérem visszafogok térni, hisze ez a blog ÉN VAGYOK, nem akarom törölni, meg semmi csak egy kicsit pihennek és hamarosan vissza is térek!
Rose King
Ui.: "Mikor azt hiszed minden rendben van, mikor úgy érzed tökéletes az életed, na akkor fogsz a padlón csattani!"

2 megjegyzés:

  1. Kedves Rose!
    Remélem ezt még eltudod olvasni. Sajnálom, hogy egy ideig "szabira" mész de ezt persze tiszteletben tartom. Csak azért írók hogyha van valami, tudom nem vagyunk barátnők de nekem sokat jelentesz, és sokmindent köszönhetek neked, Szóval a lényeg az hogyha valakinek elpanaszolnád a bajaidat rám BÁRMIBEN számíthatsz! <3
    Rengeteg puszi és ölelés:
    Adri xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Adri!
      Köszönöm a megértésedett, ez nagyon sokat jelent!<3 A blogra azért mindennap ráfogok nézni, figyelemmel tartom az én kicsikéimet. Adri, köszönöm, hogy számithatok rád, lehet majd írni is fogok neked.
      Köszönök mindent és mindent!
      Rose King

      Törlés