2013. november 24., vasárnap

Hírek

 Sziasztok kedves olvasók!:) Sajnálom, hogy eltűntem egy időre csak kicsit elvoltam havazva a sulival és a blogokkal, illetve ihlet hiányba szenvedek! De a rész íródik csak nehezen! Emellett indultam egy novella szerű versenyen, amit úgy terveztem, hogy pénteken elkezdem írni, de olyan hihetetlenül nagyon jó kedvem volt - és amilyen kategóriát választottam az elég depis -, hogy inkább hozzá se kezdtem, de ha kész lesz és vége a versenynek, megfogom veletek osztani!:))
 Még valami lenne, de ez nem bloggal kapcsolatos. Szóval, ma néztem meg 'Az éhező viadala' második részét a 'Futótűzet' és valami hihetetlenül, de fantasztikusan felül múlta az első rész! Szerintem érdemes megnézni!;)
 + még várható design átalakítás a blogon!:))
 Na én ennyi lennék mára.
Rose X

3 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon-nagyon jó a blogod :) remélem minél előbb lesz rész, mert izgatottan várom a fejleményeket, hogy hogy fog reagálni Harry, és Harry reagálására mit fog Oli reagálni XD
    Szóval izgulok mi lesz. Nagyon jól fogalmazol, és a sztori sem lapos. Különösen tetszik, hogy nem jöttek össze az elején, hanem húztad egy kicsit. Sose szerettem azokat a blogokat, ahol meglátták egymást jajj de szeretlek pusz-pusz Happy End és kész. :DD
    A tiéd valahogy nagyon megfogott, pedig elég sokat szoktam olvasni. :) Sok sikert az íráshoz, és minél több ihletet, és gyorsan hozd a köit!! ;)

    u.i.: Én is láttam a Futótüzet, sőt olvastam is, és nagyon király volt *-*

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!:DD
    Angel köszönöm szavaidat, olyan bodoggá tettél! Annak viszont még jobban örülök, hogy tetszik a fogalmazásom!:DDDD
    Lányok nyugi, maximum 3 napon belül kirakom az új rèszt, mett már csak egy kicsi van hátra belőle!;)
    Ölel titeket, Rose King X

    VálaszTörlés