2013. október 12., szombat

27.rész

Hát sziasztok!:) NAGYON SAJNÁLOM A SOK-SOK KÉSÉST, DE ITT AZ ÚJ RÉSZ!:DD
 Köszönöm szépen a kommenteket az előző részhez annyira boldog lettem tőlük!:D<3<3<3 Ehhez a részhez is várom őket! Lassan elérjük az 5000 oldal megjelenítést amit nagyon köszönök!:D A 100 hozzászólást is már túl léptük ami szintén nagyon boldoggá tett.:DD Az előző részt több, mint 100-an nyitottátok meg ami számomra hihetetlen, bár ebbe szerintem az is segített, hogy később hoztam a frisset. 13 rendszeres olvasóval büszkélkedhetek aminek a száma remélem nőni fog továbbra is!:D Bocsánat, de ezeket muszáj volt megosztanom veletek!:))
 Sajnálom, de a rész vége 'kicsit' lapos lett, de nem akartam tovább húzni a rész írását, remélem azért nem baj! Jó, nem húzom tovább a szót: Jó olvasást kíván, 
Rose X

Olívia szemszöge


 - Oli, ne mondj ilyeneket! - szólt rám Niall. - Harry szeret! Lehet, hogy megbántott a döntésével, de attól ő még ugyan úgy szeret mint az előtt!
 Igaza lehet, de akkor is megbántott.
 - De miért játszott velem? - kérdeztem meg. - Miért volt jó az neki?
Erre a fiúk se tudtak válaszolni. Csendben ültünk a szobában, talán mindenki gondolkodott. Nem volt jó ez a csönd! Nekem valakivel mindig ki kel beszélnem ezeket a dolgokat, nem tudom őket magamba fojtani, erre képtelen vagyok. Jó lett volna, ha a lányok is eltudtak volna most jönni, velük ezt a problémát meg lehetne oldani.
 A nagy csend hatására újra sírni kezdtem. Nem volt semmi olyan dolog ami elterelte volna a gondolatomat a témáról. A srácok nyugtattattak ami egy kicsit segített, de csak egy kicsit.
 A telefonom újra  csörögni kezdett, de nem törődtem vele, mivel volt egy olyan érzésem, hogy ismét Harry keres. Louis oda csúsztatta a lábamhoz a csörgő készüléket amin Perrie neve villogott. Felkaptam a fejemet és az ágyból kipattanva felvettem a telefont.
 - Szia Perrie! - hagytam el a szobát és a hangomból is próbáltam eltüntetni a bánatot.
 - Szia Oli! Minden rendben? Zayn írta, hogy nincs valami jó kedved. - most már értem az időzítést.
 - Hát - gondolkoztam hogyan is mondhatnám el - szerintem tudod mi a baj. - szipogtam.
 - Jaj Oli, Harryvel ne törődj! Most úgy sincs ott! Szerintem az lenne a legjobb ha a srácokkal kihasználnád azt a kis időt amíg nálatok vannak, ők úgy is eltudják terelni a figyelmedet.
 - Rendben, megpróbálom.
 - Na azért! Bocsi de most mennem kell, mert így is próbán vagyunk és gyorsan felhívtalak az 5 perces szünetben.
 - Oké és köszönöm. Szia! - köszöntem el.
 - Nincs mit. Szia! - rakta le a telefont.
 Mikor visszamentem a szobámba a srácok kíváncsian néztek fel rám, szinte már majdnem egyszerre.
 - Öhm, Perrienek próbára kellet mennie. - törtem meg a csendet. - Gyorsan fogat mosok és átöltözök, utána csinálhatnánk valamit! - ajánlottam az ötletet.
 - Oké, rendben, majd valamit addig kitalálunk. - mondta Liam.
 A szekrényemhez lépve kivettem egy bő pólót, ujjatlan pólót a korzett alá, a fehérneműimet és egy zoknit. A fürdőbe szaladtam és mikor ott végeztem, vissza a fiúkhoz.
 - Na, mit csinálunk ma? - álltam meg az ajtóban.
 -Meglepetés! - mondták szinte egyszerre.
 Kicsit durcás fejet vágtam, de csak poénból. Louis oda jött hozzám és összeborzoltam a hajamat, amitől egyből eltűnt az arcomról a sértődés, helyette a meglepődöttség maradt és egy kis felháborodás. Kérdőn néztem rá.
 - Én ezt nem hagynám a helyedben! - Zayn szólalt meg mielőtt én tettem volna meg.
 - Persze, mert neked mindened a hajad! - Niall bökte meg a vállát.
 - Nem is! - mentegetőzött Zayn.
 - Na jó! - előre dobtam a hajamat és gyorsan felfogtam egy laza kontyba - Inkább mondjátok el mi az a meglepetés! - egyenesedtem vissza.
 - A meglepetés az továbbra is meglepetés maradt! - magyarázkodott Niall.
 - Aj! - adtam föl.
 Lementünk a földszintre ahol az előtérbe mentünk. Ezek szerinte ki megyünk! Mindenki felkapta a kabátját és a cipőjét, én még a korzettemet is és a srácokkal elhagytuk a házat. A kert előtt még bekötötték a szememet és úgy vezettek el az úti célhoz. Sétáltunk. Most ugye csak viccelnek, hogy végig bekötött szemmel kel elmenjek? Remélem nem fogok elesni! Egész úton kérdezgettem tőlük, hogy "Ugye most nem fogok kutya ürülékbe lépni?", vagy "Ugye nincs előttem gödör?". Így is majdnem elestem egy patkában, mert Niall röhögni kezdett valamin, a többiek nem figyeltek és majdnem összeestem.
 - Mikor érünk már oda? - álltam meg.
 - 3 lépés és ott vagyunk. - Louis világosított fel.
 - Komolyan? Minek kel megtenni 3 lépést, itt nem jó? - háborodtam fel.
 - Nyugi csak vicc volt!
 - Na azért! Levehettem a kendőt? - nyúltam a csomó felé.
 - Most már igen. - Zayn adta meg az engedélyt.
A csomót kikötve a kendő lecsúszott a szemem elől és mikor kinyitottam a szememet a mezőn álltunk, szinte majdnem ugyan ott ahol tegnap voltam. Eszembe jutott miért is jöttem ide akkor, de az érzelmeimet próbáltam takarni amennyire csak lehetett. Aztán eljutott az agyamig, hogy egy mező miatt volt bekötve a szemem.
 - Egy mező miatt kellet bekötni a szememet? - lóbáltam a kendőt.
 - Így mókásabb! - kuncogott Louis.
 - Oké, és itt mit csinálunk? - tártam szét a kezemet.
 - Amit csak akarunk! - eredt futásnak Niall, majd szinte rögtön utána Zayn is. Gondolom Niallt kergette.
 - Mit csinált? - tudakolóztam Louistól.
 - Szerintem hozzáért a hajához. - tippelgetett, miközben a két fiút nézte.
 - De most komolyan, mit csinálunk itt a mezőn? - törtem meg a csendet pár perccel később.
 - Forogjunk! - fordult felém.
 - Hogy mit? - estek ki majdnem a szemeim.
 - Forogjunk! - nyúlt a kezeimért.
 - Minek?
 - Hogy csináljunk valamit! - adta meg rá az egyszerű választ.
A válaszán szemöldököm felszökött az égre, de végül is forogni kezdtünk. Úgy éreztem magamat, mint 6 évesen amikor a barátnőmmel forogtunk körbe-körbe, csak mi a szobába a parkettán, ahol a végén mind a ketten a földön landoltunk.
 Louisval is majdnem elestünk, de még mi előtt bekövetkezett volna megálltunk. Ezen mind a ketten nevetni kezdtünk, hisz engem Niall kapott el, őt pedig Zayn.
 - Ti meg mit csináltatok? - Niall kérdezte meg miután egy kicsit lenyugodtunk.
 - Forogtunk! - vágta rá Louis.
 - És most mit csináljunk? - kérdezte Liam.
 - Ti hoztatok ide nektek kéne tudnotok! - mentegetőztem.
 - De te mit akarsz csinálni? - Niall kíváncsiskodott.
 - Nem tudom. - mondtam meg az igazat. - Menjünk sétálni, majd közben kitaláljuk! - adtam egy ötletet.
 - Rendben. - bólintott Zayn.
 A nagy mező közepe felé indultam meg, ami igazából magán terület, mert kukoricát termesztenek rajta, de ez szinte senkit sem szokott érdekelni. Sokszor szoktam itt sétálni, de eddig semmi sem volt, sose buktam még le. Miközben mentünk zenét hallgatunk és srácok énekeltek hozzá, én pedig bénán táncoltam rá. Az egyik szám alatt valami furcsa lett számomra. Megálltam és hogy rájöjjek mi is az a szokatlan dolog a hangszórót is befogtam Liam telefonján.
 - Ti nem halljátok? - kérdeztem tőlük.
 - Mit? - ráncolta össze a szemöldökét Niall.
 A fiúk mögé néztem ahol egy traktort pillantottam meg ami épp felénk tartott. Ijedtemben magyar ordítottam el magamat, de szerintem a fiúk egyből rájöttek, hogy mit ordítottam nekik.
 - Futás! - rohantam a traktor elől be a kukoricás közepébe.
 Pár másodperccel később már hallottam ahogy mögülem a fiúk is törik maguknak az utat. Mikor már úgy éreztem elég bent vagyunk megálltam és ahogy tudtam leguggoltam a korzettben. A fiúk is így tettek és csak hallgattuk mikor megy el a traktor.
 - Csak nem magán területen vagyunk? - Zayn kérdezte.
 - Hogy jöttél rá? - kérdeztem vissza 'csodálkozva'.
 Zayn telefonján megakadt a szemem. Egész úton azt szorongatja és a kameráját valahogy mindig felém tarja. Reménykedtem benne, hogy nem vette fel az egész sétát, de nagyon kíváncsivá tett.
 - Csak nem kamerázol Zayn Malik?
 - Még csak most veszed észre? - kérdezte Louis.
 - Szóval te is benne voltál! - mutogattam rá.
 - Nem csak ő. - Liam köhécselt.
 - De mi a? - akadtam ki. - Niall ugye te nem?
 - De-de. - bólintott.
 - Milyen kis izék vagytok!
 - Nem is igaz, mi csak megakartuk mutatni neked, hogy milyen vicces amikor táncolsz. - Liam magyarázott.
 - Meg az internetnek is! - tett halk megjegyzést Louis.
 - Hogy mi? Ti ezt felakarjátok tenni a Youtube-ra?
 - Igen. - mosolygott Louis.
 - Ti nagyon, nagyon, nagyon... - szerencsére, vagy inkább sajnos nem tudtam befejezni, mivel a kukorica levelek susogását hallottam meg a fiúk mögül.
 A rémülettől nem gondolkodva felálltam és láttam, hogy egy negyvenes éveiben járó pasi közelít felénk. Lefagytam.
 - B*zd meg. - csúszott ki a számon a szó.
 A férfi valószínüleg meghallotta és rám kapta a tekintetét.
 - Ti mocskos kölykök! - mutogatott ránk. - Elkaplak benneteket! - fenyegetőzött.
 A srácok hirtelen felálltak, majd magukkal rángatva futni kezdtünk. Mit mondhatnék, nem a legjobb program az amikor a kukoricáson keresztül utat kel törnöd magadnak futva, mert egy magán területre léptél be. Egy perccel később ritkulni kezdett a növényzet és pár méterrel később meg már az útra kötöttünk ki. Tovább futottunk egy pár utcával lejjebb, míg a kis erdő sorhoz nem jutottunk el. Lihegve dőltünk az egyik fának, majd egy másikra. Szerintem egyikünk se futott ennyire, pedig én régen versenyszerűen sportoltam!
 - Többet nem megyek mezőre! - jelentette ki Louis két levegő vétel között.
 - Zayn ugye mindent felvetél? - kérdeztem tőle.
 Csak bólintani bírt. Huncutul mosolyogni kezdtem és mikor ő is észre vette ezt, a telefonért nyújtottam a kezemet. Zayn is mosolygott, majd erőt véve elindította a videót. Bele tekertem ahhoz a részhez ahol meg hallom a traktor hangját. Mindenki szinte végig röhögte az egészet, de mindenki máson röhögött. Én például saját magamon, míg Niall azon, hogy Zayn nem tud kamerázni, Zayn Louis őrült arc kifejezésein nevetett, míg Louis pedig mindenkin és Liam pedig azon, hogy milyen viccesen futunk. A videó végére már a hasunk fájt a sok nevetéstől, sőt én még könnyezni is kezdtem.
 Lassan eltudtuk engedni a fát - amihez mindenki neki dőlt - és haza felé indultunk. A pár utcán amin végig sétáltunk csak a hülye videóról tudtunk beszélni, vagy épp nevetni.
 Nem tudom miért kaptam ezt a négy fiút, de nagyon örülök, hogy ilyen jó barátokat kaptam az élettől.

10 megjegyzés:

  1. Szia. De jó, hogy ilyen hosszú rész lesz. Már várom a kövit. Siess vele!
    Puszi Evelyne<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Örülök, hogy várod a folytatást!:D
      Rose X

      Törlés
  2. Aaaaa nagyon jó lett!:$ Megérte ennyit várni rá!♥ Remélem hamar jön a kövi.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. April!<3 Köszönöm!:)) Hamarabb fog érkezni mint ez a rész!;)
      Rose X

      Törlés
  3. Áááááááá nagyon gyorsan hozd a kövit!!!! Istenemmmm!!! ÁÁÁÁÁÁ!!!! Xx C.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!!!!!A kövit hamarabb hozd majd kérlek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:DD
      Köszönöm, és ígérem hamarabb fogom hozni!:)
      Rose X

      Törlés
  5. Nagyon jó :)) még egy tanács :D ha később hozod picit a részeket akkor az új rész előtt még írd le az előző rész tartalmát :) hogy ne keljen vissza olvasni ;) egyébként nagyon tetszett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Köszönöm és rendben;)
      Rose X

      Törlés