2013. szeptember 27., péntek

Sziasztok!:)

 Sziasztok!:)

Jaj nagyon sajnálom ezt a rengeteg kését, de van egy rossz hírem!:( Valószínűleg ezen a héten se hozom az új részt.://
 Nekem is hiányzik az írás, de tegnap este jött haza apa és ma vásárolni megyünk vele, holnap meg tanulni fogok, de ha lesz rá időm géphez ülök és írom ezerrel a részt!:DD
 Előző héten azért nem hoztam, mert Scoli-bulin voltam, ami annyit jelent, hogy Korzettes nap.: )
 Hú, ott nagyon jól éreztem magamat!:DDD De ez most nem lényeg!
 Sajnos nem tudom mikor fogom hozni az új részt, mert hétköznap ugye suli van, mint mindenkinek+még nekem gyógytorna. Nem tudom miért, de ez a rész nehezen íródik.:/
 Sajnálom sajnálom és sajnálom!<3<3<3 Talán jövő héten megérkezik a friss!:)
  Még egy valami: A blognak megérkezett az új kritikája azt is nézzétek meg!;)
Üdv, Rose X

2 megjegyzés:

  1. Esdekelve könyörgök ments meg.
    Több mint 8 órája azt hallgatom, hogy Robin hiányolja a kommented. Sőt, ha írsz neki azonnal kiteszi az új részt, mert már meg van írva.
    Egy könyörgő Zoe

    VálaszTörlés