2013. augusztus 30., péntek

24.rész


 Sziasztok!:D Most minden kiderül, lehull a lepel a nagy titokról, hogy Harry miért is jött össze Taylorral! Sajnálom, hogy rövid lett, de ígérem a következő sokkal hosszabb lesz. Az előző részhez köszönöm a kommenteket, ehhez is várom!:)

Jó olvasást kíván, Rose X


Harry szemszöge


 Eddig azt hittem szerelmes vagyok belé, de az út alatt volt időm gondolkodni és rájöttem, mások iránt még sosem éreztem így. Szeretem őt, de nem úgy mint bárki mást, valahogy ez most teljesen más. Talán ő lesz majd a legjobb barátom, nem tudom. Annyit tudok, ha biztos akarok lenni benne akkor újra kell látnom őt.
 Taylorban biztos voltam. Amit iránta érzek azt már éreztem mások iránt is, csak nem ilyen erősen. Szeretem őt.
 A srácokat most nem értem. Miért baj ha összejöttem Taylorral? Igen lehet, hogy nem kellet volna Olívia érzéseivel játszanom, de akkor nem tudtam, hogy ez hiba és nem kéne. Nem gondoltam volna, hogy evvel a döntésemmel ennyire megbántom, de hiányzik és fáj, hogy nem akar velem beszélni. Nem így ismertem meg, most teljesen más lett. A hangjában nincsen élet és ezt úgy érzem nem csak a betegség okozta.
 Ezekkel a gondolatokkal töltöttem el az időmet miután Olívia kinyomta a telefont és a srácok plusz Perrie szépen lecsesztek. Kénytelen voltam felhívni hiszen hiányzik számomra is. Mondjuk lehet, hogy nem kellet volna szó nélkül 'elkérnem' Niall telefonját, de tegnap az enyémet szépen elintéztem amikor a falhoz vágtam, mert Oli kinyomott még mielőtt felvette volna a telefont. Tényleg szereznem kéne egy újat.
 Fölálltam az ágyamról és a kijárat felé tartottam. Mikor a cipőmet és a kabátomat is fölvettem, Perrie kocogtatta meg a vállamat.
 - Hova mész?
 - Telefont venni. - válaszoltam hanyagul. - Srácok a próbán találkozunk! - üvöltöttem nekik, majd leléptem.
 Beszálltam a kocsimba és már London utcáin hajtottam.
 ***

 Fáradtan érkeztem haza. A próbán nem volt meg a srácokkal az összhang, így addig próbáltunk, míg összhangban nem estünk össze. Otthon még Taylort felhívtam, hogy halljam ma a hangját, majd gyorsan lefeküdtem és aludni mentem.
 Másnap reggel Perriebe ütköztem bele a konyhába.
 - Jó reggelt! - köszöntem neki álmosan.
 - Neked is. - hangjából kivéve nem hinném, hogy így gondolja.
Perrie a kávé gépbe merült el, míg én a hűtőből elő kerestem egy kis reggelire valót. Gyorsan összedobtam magamnak egy szendvicset, amiből egy falatot el is tüntettem a számba. Kínos volt ez a csönd.
 - Perrie én... - kezdtem bele.
 - Igen? - nézett rám.
 - Sajnálom ezt az egészet, de én Taylort szeretem.
 - Én is sajnálom, hogy nem vagy tisztában az érzéseiddel! - mondta, majd két pohár kávéval el is tűnt.
 Nehogy már ő jobban tudja, hogy ki iránt, mit érzek. Felment bennem a pumpa, ezért idegesen hagytam el a konyhát. A folyosón összefutottam Niall-lel, de nem foglalkoztam vele különösebben. Egy 'jó reggelt'-et mind a ketten eldörmögtünk, majd mentünk tovább a saját dolgunkra.


Olívia szemszöge

  A napok szépen lassan múltak el, aminek nagyon örültem, hisz ez akkor azt jelenti, hogy később jön el az a pillanat, hogy találkozok vele. Szépen lassan meggyógyultam - bár a hangom még mindig nem volt az igazi - és a következő héten már az iskolát is látogattam. A barátaim körében szinte újra a régi lettem, hiszen az összes hülyeségükkel elfeledtették velem, min is mentem keresztül az előző héten, de otthon, minden olyan volt mint akkor. A délutánjaim kész szenvedések voltak kivétel azokon a napokon amikor tornára mentem, ott nem volt időm ilyenek gondolkodni, koncentrálnom kellet a feladatokra, hogy jól csináljam.
 A srácok két-három naponta telefonálnak, de vele egyszer se beszéltem azóta. Velük nagyon szeretnék találkozni, de vele soha többé, egyszerűen megutáltatta velem magát, amihez csak gratulálni tudok neki.
 Nagyon nem vártam azt a pillanatot, de tudom, hogy egyszer elfog érkezni...

12 megjegyzés:

  1. Kedves Rose!:$
    Imádtam a részt, nagyon jó lett!:))
    Siess a következővel!:D
    April xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves April!:$
      Köszönöm szépen kedves szavaidat sietni fogok vele!:))
      Rose X

      Törlés
  2. nagyon jóóó lett, siess a kövivel!!!! ;)
    xXx<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Köszönöm szépen épp most kezdtem el írni!:))<3
      Rose X

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Szia!:D
      Nagyon köszönöm, már készülőben van!:)
      Rose X

      Törlés
  4. Juuuujj, ismét egy nagyon tuti rész :3 Kíváncsi vagyok h fog újból összegabalyodni a két hősszerelmes :D Ugyhogy siess kövivel!!!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kata!:DD
      Juuuujj, köszönöm szépen!!:DD Hát most még csak annyit mondhatok, hogy majd kiderül, de már van egy-két ötlet hozzá!;)
      Rose X

      Törlés
  5. Szia, meglepi vár rád nálam:D
    http://arewe-friends-orweare-more.blogspot.ro/2013/09/4dijam.html

    VálaszTörlés
  6. http://r-and-a-critics.blogspot.hu/2013/09/eredmenyhirdetes.html

    VálaszTörlés