2013. július 18., csütörtök

II. Díj

Nagyon hálás vagyok Kata Solymosinak, hogy kaptam tőle egy díjat!! Köszönöm!!:DD
A feladat:
Írj 10 dolgot magadról!
Válaszolj a neked feltett 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küldd el tíz blognak a díjat! /Ez tuti nem lesz 10, sorry :///

1' Tíz dolog rólam:
  1. Imádom a füleseket:$
  2. Nem rég értem haza Zánkáról.
  3. Nincs sok időm, tehát ezért is késnek a részek!!
  4. Nem szeretem annyira a kólát inkább sprite-t szoktam inni:))
  5. 'Most jó' a kedvenc filmem<3
  6. A pöttyös az igazi!;)<3:$
  7. Voltam már dráma táborba xd
  8. Az előzőt azért írtam le mert nem tudtam mást leírni xd
  9. Épp epret falok:P
  10. És nagyon fincsinek tartom:DD
2' Válaszaim:
  • Mi a kedvenc színed?---> Kék, lila, narancs.
  • Mióta vagy Directioner? ----> Őszintén pár hónapja xd
  • Mi volt az első szám, amit hallottál a srácoktól?-----> One Thing:))
  • Mi most a kedvenc számod tőlük? ----->Little Things, Irresistible
  • Van kedvenc magyar előadód? Ha igen, ki(k)?----> Nem nagyon foglalkoztatnak a hazai előadók :)
  • Van kedvenc külföldi előadód? Ha igen, ki(k)?----->One Direction!!, Little Mix most kb ennyi:)
  • Mi a kedvenc filmed? ---->Most jó
  • Mi a kedvenc sorozatod?-----> Bosszú
  • Sorozat vagy inkább film?---->Film<3
  • Könyv vagy inkább film? -----> Mind2:))
3' Kérdéseim:
Haj szín?
Szem szín?
Kedvenc szín?
Kedvenc kaja?
Kedvenc üdítő?
Coca Cola, vagy Pepsi?
Pöttyös, vagy kockás, vagy csíkos a jobb?
Szereted a macskákat?
Házi állatod van?
Szoknya, vagy nadrág?

4' Küldöm:
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése