2013. július 11., csütörtök

15.rész

 Halihó!:D Hogy tetszik az új külső?:D Remélem mindenkinek tetszik, mert én amikor megkaptam a fejlécet szó szerint leesett az állam és csak annyit mondtam: Wow!:D De ami benneteket érdekel az az, hogy itt is van az új rész! Nagyon szépen köszönöm, hogy írtatok az előző részhez!!<3 Mint már ott írtam boldoggá tesz és remélem ehhez a részhez valaki más is hozzászól és leír nekem egy-két szép szót. Na szóval nem is húzom az időtöket itt az új rész!:D

Olívia szemszöge

 Nem gondoltam semmire, csak arra, hogy most épp egy álomban lehetek. Nem tudom elhinni, hogy itt ül mellettem és a szemembe nézz. Nem akartam, hogy véget érjen ez a pillanat, de semmi sem tart örökké és ez most sem volt másképp. Elfordította a fejét és maga elé bámult. Valami nagyon piszkálta a csőrét, így biztattam egy kicsit.
 Először megfogtam két tenyeremmel a jobb kezét és mikor rám fordította tekintetét mosolyogni kezdtem rá. Vissza mosolygott, de utána vissza is fordította és szakadozottan kifújta a bent tartott levegőt.
 - Harry mi a baj? - nem bírtam tovább, a szám és a szívem összeesküdött az agyam ellen.
 Rám nézett és újra mosolyogni kezdett, szabad kezével megsimogatta az arcomat. Lesütöttem a szememet és bele haraptam az alsó ajkamba, azért, hogy nehogy valami hülyeséget csináljak.
 - Miért csinálod ezt? - rekedtes hangjától a szívem gyorsabban kezdett verni és kénytelenül mosolyogni kezdtem, de nem értettem a kérdését ezért felnéztem rá. Hiba volt!
 - Mit? - szemöldökömet kicsit összehúztam, de nem torzítottam el az arcomat.
 Harry kiszabadította jobb kezét a tenyereim rabságából és arcomhoz érintette. Mind a két keze az arcomat fogta és nem engedte el így nem tudtam elbújni és a pírt elrejteni.
 - Kérlek ne rejtsd el az arcodat! Bármit mondok, vagy csak simán rád mosolygok elrejtőzöl és nem látom a reakcióidat amiket én váltok ki belőled! - magyarázta és mikor befejezte felkapcsolta az éjjeli szekrényen lévő lámpát. Az arcomat fürkészte mint a mezőn. Mosolygott mikor a lámpa fénye megvilágította vörös arcomat. Én ennek nem nagyon örültem, de ha őt ez teszi boldoggá. Harry arca is pirosabbá vált és én erre mosolyogni kezdem. Lehet ő is talán úgy érez irántam? Nem! Oli miket képzelődsz? Te és Harry? Bolond vagy, ez lehetetlen! - szólalt meg a reménytelen felem. Lecsuktam a szemeimet és egy nagy levegőt vettem amit szépen lassan a számon kifújtam, valahogyan muszáj volt eltüntetni a gondolatot a fejemből. Harry megmozdította a jobb hüvely ujját és simogatni kezdte vele az arcomat. Kicsi mosolyra húzódót a szám és egy újabb nagy levegő után ismét Harryre néztem. Elvesztem zöld szemeibe és csak akkor tértem vissza amikor Zayn benyitott. Mind a ketten gyorsan rá néztünk és Harry kezei szépen lassan lecsúsztak az arcomról.
 - Bocs ha valamit megzavartam, de csak téged kerestelek Harry. - mondta Zayn.
 - Igen, valamit megzavartál! És miért kerestél? - mondta Harry kicsit idegesen.
Zayn nem tudott rá válaszolni mivel Perrie jelent meg.
 - Zayn hagyd őket békén! - fogta meg a barátja kezét és kihúzta a szobából - Bocsi. - mondta Perrie mielőtt becsukta az ajtót.
 - Ez meg mi volt? - kérdeztem Harrytől, de még mindig az ajtót bámultam.
 - Ezt szerintem ne tőlem kérdezd. - válaszolta.
 Vissza fordultam hozzá és megint egymás szemébe néztünk. Mikor már nem bírtam komoly arcot vágni kicsit felnevettem, de nem tartott sokáig, mert ásítanom kellet. Harry vállára döntöttem fejemet és úgy ásítottam.
 - Álmos vagy! Feküdj le! - suttogta.
 - Nem vagyok álmos csak nincs elég oxigén az agyamban! - válaszoltam neki.
 - Mi? - értetlenkedett. Pont ezt a reakciót vártam.
 - A volt edzőm mondta, hogy azért ásítunk, mert nincs elég oxigén az agyunkban! - világosítottam fel.
 - Oh. - világosság lett a fejében - Így már értem, de attól még álmos vagy!
 - Az lehet, de nem biztos.
 - Még jobban leakarod fárasztani magadat? - kérdezte.
 - Aha. - kicsit kuncogni kezdtem.
Felemeltem fejemet a válláról és a falnak akartam támasztani, de ehelyett bevertem.
 - Aaú! - kaptam oda az érzékeny részhez a kezemet.
 - Jól vagy! - kérdezte kicsit aggódva.
 - Aha! - ismét nevetni kezdtem, hogy milyen ügyetlen vagyok.
 - Most meg min nevetsz? - már majdnem nevetett úgy kíváncsiskodott.
 - Magamon. - nevettem tovább - Tudod nagyon vicces ha valaki beveri mondjuk a fejét, de az még viccesebb ha veled történik meg ez. - mondtam amikor már egy kicsit lenyugodtam.
 - Te bolond vagy! - röhögött tovább.
 - Tudom!
 Pár percig még nevettünk rajtam és miután lenyugodtunk Harry próbált ápolni.
 - Mutasd hol ütötted meg?
 - Itt! - mutattam neki a fájdalmas részre.
 - Hagy adjak rá egy puszit!
 - Ne, mert fáj ha hozzá érsz! - parancsoltam rá.
 - De ez gyógypuszi az nem fáj! - lebiggyesztette a száját.
 - Jó! - adtam föl - Azt adhatsz.
 Mosolyogni kezdett és adott rá egy puszit, majd utána a mellkasára húzta a fejemet.
 - De most már aludj, holnap sok izgalmas dolgot fogunk csinálni a többiekkel.
 - Miket? - torzítottam kicsit az arcomat.
 - Majd holnap megtudod.
 - Te egy titokzatos ember vagy!
Nem válaszolt rá csak kicsit kuncogott. Simogatni kezdte a fejemet és közben a Little things-et hol dúdolta, hol bele énekelt. Szemeim szépen lassan lecsukódtak és hamarosan álomba merültem.

Harry szemszöge

 Hamarosan Oli szuszogni kezdett és ebből lekövetkeztettem, hogy elaludt. Az éneklést is abba hagytam és becsuktam a szememet. Olívia szuszogására koncentráltam. Egy perc telhetett el és az ajtó nyitódni kezdett. A testvére Anne jelent meg.
 - Bocsi a többiek azt üzenik, hogy a fürdő szoba szabad.
 - Köszi mindjárt megyek ki, nem akarok itt zavarni.
Csak bólintott egyet és befeküdt a francia ágyba. Én Olíviát vissza tettem a helyére és egy 'Jó éjszakáttal!' elköszöntem Annetől. Halkan becsuktam az ajtót és lementem a többiekhez.
 - Mi van szerelmes mesélj már nekünk valamit! - jött oda hozzám Louis.
 - Nincs mit meséljek! - mentem oda a táskámhoz, hogy elővegyem a fürdő szobai dolgaimat.
 - De Zayn látott valamit amikor berontott hozzátok! - Liam emlékeztetett arra a pillanatra.
 - Akkor meséljen ő!
 - De ő már mindent elmesélt! - Jesy panaszkodót.
 - Akkor így jártatok,  mert én most fürdeni megyek és lefeküdni.
Még pár mondatott szóltak utánam, hogy egyszer minden kiderül és még olyan is érkezett, hogy úgy is tudjuk mik történtek. Én ezekre csak megforgattam a szemeimet és bementem a fürdőbe.
 Gyorsan lezuhanyoztam és fogat mostam majd kimentem és az alvó Louis mellé befeküdtem. A hálózsákot jól behúztam és az illatára koncentráltam. Már nem volt annyira Olívia illata, mint amikor először aludtam benne, de még mindig érezni lehetett egy kicsit. Szépen lassan elaludtam és mély álomba merültem.



Elnézést, hogy ilyen rövid lett és ilyen sokára is hoztam, de az a lényeg, hogy itt van és remélem tetszik is nektek. És ne felejtsetek el hozzászólni, meg a pipákat se!
Puszi Rose!!:)) 

8 megjegyzés:

  1. Awww:$ Harry és Oli annyira aranyosak.:3 Gyorsan hozd a kövit!:D
    Puszi: April♥

    VálaszTörlés
  2. Olyan aranyosan és cukin írod a részeket, hogy olyan érzést keltesz, mintha egy kellemes habfürdőt vennék. Meg van a saját nyugodt hangulata, amitől különleges lesz és ezt szeretem benne :)) nagyon várom a kövi részt ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia köszönöm szépen most nagyon boldog vagyok! Legszívesebben most itt visítanék és ugrálnék örömömben csak sajnos itt van a tesóm pasija és előtte meg nem akarom leégetni magamat.xd Még egyszer nagyon köszönöm és siettek vele!;)

      Törlés
  3. Szupika rész lett!^^ Csak így tovább és hamar KÖVIIIIIT!! :DDDD

    Kriszti xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia köszi a biztatást!!:DD és sietek vele!:DD

      Törlés
  4. Sziaa:DD Meglepiii ---> http://vampirehunterundonedirection.blogspot.hu/2013/07/dij-13x.html

    VálaszTörlés
  5. Zayn, most nagyon fontos volt közbevágni? - Csak ennyi a véleményem, mert minden más tökéletes!:)*-*

    VálaszTörlés