2013. június 23., vasárnap

12.rész

Megállítottam a kocsit a ház előtt. Olira néztem és láttam, hogy közelít már felém.
 - Ne fordulj meg! Van valami a hajadban csak azt akarom kiszedni. -szólt rám.
 Vissza fordítottam a fejemet.
 - Azt hittem, hogy már a puszit kapom meg. - mondtam miközben kiszedte azt a valamit a hajamból.
 - Nem ma egyet sem kapsz, nagyon önző vagy! Amúgy csak egy szösz volt a hajadban.
 - Mi az, hogy nem kapok puszit? Amúgy köszi, hogy kiszedted.
 - Harry nem kapsz! Perrie már megkérdezett, hogy mit szoktunk itt a kocsiban csinálni, szóval nyisd ki az ajtót! - parancsolt rám. Meglepődtem amikor Perriet említette.
 - Na csak egyet légyszíves!
 - Harry nyisd ki az ajtót! - nem nézett rám, az ajtó felé volt fordulva - Harry! - nem emelte föl a hangját inkább vissza vett belőle. Vissza néztem rá és egy nagyon sóhajtva kinyitottam az ajtót. Egyből kipattant, mint a múltkor és szinte szaladt befelé. Én is szépen lassan kiszálltam és bezártam az autót. Nem akartam a délutáni programot elrontani inkább majd akkor kérek tőle puszit. Bementem a házba, levettem a cipőmet és a konyha felé vettem az irányt. Mindenki ott volt és Olit nézte ahogyan megbirkózik az ebédjével. Mikor befejezte a mellette ülő Niallre nézett kicsit szigorúan.
 - Niall - kezdte a mondandóját -, emlékszel még amikor először főztetek nekem és kihívtál egy versenyre?
 - Igen és ha akarod akár ma este elmegyek veled futni! - mentegetőzött Niall nekem meg kiakadt a szemem. Ez elfelejtette a mai programomat Olival?
 - Köszönöm! - nézett most már kedvesen Niallre.
 Oli felállt és kiment a konyhából. Egyből oda mentem Niallhöz.
 - Niall este tudod, hogy én Olival leszek!
 - Uh bocsi majd akkor előbb elmegyek vele futni!
 - Köszi! - mondtam neki.
 Kicsit még pakoltunk a konyhában, de egy pár perc múlva zajra lettem figyelmes az előtérből. Oda mentem és láttam, hogy Oli öltözik ott.
 - Hova mész, még van időnk háromig!
 - Gyalog már nincs! - nézett fel rám a cipő felhúzásból.
 - De megbeszéltük, hogy elviszlek! - néztem rá meglepődve.
 - Környezet védő vagyok! - magyarázkodott és közben vette föl a kabátját.
 - Mióta?
 - Amióta haza értem! - és az ajtó felé vette az irányt.
 - Oli! - fogtam meg az alkarját - Bocsi ami a kocsiban történt, de..
 - Hova mész Oli? - vágót a szavamba Jade.
 - Hát gyógytornára, ha Harry elengedne.
 - Harry szívesen elvisz! - jött Jesy. Ezt még megköszönöm neki.
 - De kell egy kis friss levegő és imádok sétálni! - győzködött mindenkit Oli.
 - Hát ha úgy akarod akkor menj gyalog! - Jade. Neki ezt nem köszönöm meg.
 - Harry! - nézet a szemembe, majd arra a karomra amivel vissza tartottam őt.
 Sóhajtottam és elengedtem a kezét. Látszott rajta, hogy megkönnyebbült.
 - Sziasztok elmentem kb egy óra múlva jövök gyalog! - üvöltötte el magát és a mondat utolsó szavát kihangsúlyozta.
 - Szia! - hallottam ahogy a többiek vissza üvöltenek neki.
 Oli mosolygott és kiment a házból. Vissza fordultam Jesyhez és Jadehez.
 - Köszi Jesy! Jade, mért mondtad neki, hogy gyalogoljon?
 - Hát gondolom eddig is úgy ment és ő állt nyerésre, amúgy is délután vele leszel ott majd megtudjátok beszélni bármi is volt ez! - mondta és elmentek Jesyvel.
 Bementem a nappaliba és lefeküdtem az ágyamra gondolkodni. Olívián járt az eszem. Most mi lehet vele? Éppen hol járhat? Mi van ha valami baja esik? Bár Jadenek igaza lehet, hogy mielőtt megismert minket, akkor mindenhova gyalogolhatott. Most már mindegy a délutáni programra kell koncentráljak, szóval a szendvicsek meg vannak, kéne szerezek virágot és a helyet még meg kellene keresnem.
 Fölálltam és az előszobába mentem, gyorsan fölvettem a cipőmet és a kabátomat, majd én is elüvöltöttem magamat.
 - Sziasztok mindjárt jövök!
 - Szia! - üvöltöttek vissza.
 Kinyitottam az ajtót és a kocsi felé szaladtam. Út közben kinyitottam az autót, mikor oda értem gyorsan beszálltam és mikor a kulcsot is beillesztettem a helyére már indítottam az autót, de előtte még bekötöttem magamat
. Köröztem a környéken és amikor már nagyjából kiismertem, akkor új útvonalakat fedeztem fel. Fél óra alatt már tudtam, hogy hol, melyik utca van és azt is tudtam, hogy Oliviával merre fogunk sétálni. Útközben egy virág boltot is találtam és ott vettem egy szál rózsát. Mikor vissza értem Oliviáékhoz, Oli még sehol sem volt, a testvére már hazaért és a többiek segítettek neki a tanulásban. Mivel nem volt semmi amivel eltudtam foglalni magamat ezért én is beálltam a 'segítő csapatba'. Történelemről volt szó. Épp Magyarországról tanultak szóval vele együtt mi is tanultunk. Fél óra múlva ajtó csapkodásra lettünk figyelmesek mindannyian. Kicsit megijedtünk Anne kivételével.
 - Szia! - köszönt Anne.
 - Sziasztok! - köszönt Oli. Megnyugodtam, hogy nem egy betörő és azért is, mert Oli végre haza jött. Oli bejött a konyhába ahol eddig tanultunk és szólásra nyitotta száját.
 - Niall, akkor megyünk futni? - kérdezte Niallre nézve.
 - Most?
 - Aha.
 - Oké, 10 perc múlva jó? - kérdezte Niall.
 - 10 perc múlva. - és már el is tűnt.
 Felmentem utána és a szobájában találtam meg a szekrénybe bújva.
 - Szia! - köszöntem neki, de szinte csak suttogtam. Ijedtében becsapta a szekrény ajtaját.
 - Szia mit keresel itt? - nézett rám kicsit mérgesen.
 - Téged. - mosolyogtam rá. Kicsit bepirult, de még mindig tartotta magát a szigorú stílushoz.
 - Hát itt vagyok mit akarsz, mert én 10 perc múlva futni megyek!
 - Sajnálom - közelítettem felé és közben végig a szemébe néztem, de ő kerülte a szem kontaktust -, hogy
ilyen önző vagyok, de nagyon jó puszikat tudsz adni! - a végére megtört az álarc és elnevette magát. A szemembe nézett, de utána egyből a földet kezdte bámulni.
 - Megbocsájtok. - mondta, de még mindig a földet pásztázta. Az álla alá nyúltam és felemeltem a fejét, kényszerítve arra, hogy a szemembe nézzen. Nagy barna szemeit az enyémbe fúrta és az arca pirosodni kezdet.
 - A szemembe mondd! - mosolyogni kezdtem és ha ez lehet arca még pirosabb lett. Vett egy nagy levegőt és közben a szemét is megforgatta.
 - Megbocsájtok - mondta és a végén már ő is mosolygott -, de most futni megyek szóval...
 Nagy nehezen, de elengedtem az állát és hátrébb léptem. Ismét leeresztette fejét és kiment a szobából a fürdőbe.
 - Oli! - szóltam utána.
 - Igen? - fordult vissza.
 - Futás után ráérsz? - kérdeztem reménykedve.
 - Igen, miért? - lepődött meg kérdésemen.
 - Majd megtudod.
 - Nagyon titokzatos vagy! - megfordult és bement a fürdőbe.
 Maga biztos mosollyal mentem le a többiekhez. Perrie ezt észre vette rajtam és elhívott egy nyugodtabb helyre.
 - Na mi van hős szerelmes? Mesélj már egy kicsit!
 - Most épp minden rendben van. - mondtam neki.
 - Harry kicsit több infót légyszi! - kérlelt.
 Nem tudtam neki elmondani, mert Olivia érkezett meg. Ránk nézett, én rámosolyodtam, vissza mosolygott, de egyből lehajtotta a fejét és bement a konyhába. Perrie csak tátott szájjal nézte végig az előbb történteket, mikor vissza fordult felém, játékosan bele bokszolt a vállamba.
 - Most sokkal kíváncsibb lettem! Mikor elmennek Niallel mese délutánt tartasz mindenkinek! - parancsolt rám és vissza ment Zayn ölébe.
 Én az előtérbe mentem Oliékhoz. Niallt még nem is láttam futó felszerelésben, viccesen nézett ki. Oli pedig hmm, kiemelte a lábait ez a nadrág. Legközelebb én is megyek velük.
 - Mikor értek vissza? - kérdeztem a sport emberektől.
 - Hát az attól függ, hogy Niall mennyire bírja a tempómat és mennyiszer kell megállnunk miatta! - mondta Oli és közben felvette a cipőét.
 - Haha vicces vagy! Úgy is lehagylak! - Niall is fölvette a cipőjét.
 - Amúgy fél óra, most nem megyünk nagy kör! - miközben mondta rám nézett és mosolygott - Mehetünk? - kérdezte Nialltől.
 - Igen indulhatunk!
 - Elmentünk sziasztok! - üvöltött ismét Oli. Nagy hangja van!
 - Sziasztok jó futást! - köszöntek el a többiek. Én csak integettem nekik és utánuk becsuktam az ajtót. Leültem a többiek mellé és mindenki letámadott a kérdéseivel.

6 megjegyzés:

  1. Íííííí nagyon jó!:DD Hamar a kövit!:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm megprobálok siettni vele:D<3

      Törlés
  2. Überkirályságos lett a rész csajsziii. c: Hamar kövit ;)))

    Kriszti xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj nagyon szépen köszönöm!:DD Siettek vele!;)

      Törlés
  3. Haha, mindketten olyan aranyosak, Harry meg Oli nagyon jó páros, kíváncsi vagyok mi sül ki a vacsiból :)) ugyhogy gyors köviiit ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megpróbálok vele sietni és köszönöm a komikat!!:DD<3

      Törlés