2013. június 19., szerda

10.rész

Sziasztok itt az új rész!!:D Remélem tetszeni fog.
Puszi Rose<3

 Utolsó óránk osztály főnöki volt így azon csak végig szórakoztattuk magunkat Aprillel és Adrival. Ezen az órán közöltem Aprillel, hogy ma vele gyaloglók haza úgy hogy várjon meg óra végén. Végre kicsöngetek. Gyorsan kisiettem a suliból mielőtt a tömeggel, vagy Harryvel találkozok, vagy mind kettővel. Szerencsére semelyik lehetőség nem állt utamba így ez a rész könnyen ment, de azért gyorsan sétáltam hátha még is útközben jön egy Harry.
 - Hova sietsz? Nem akarok leizzadni hazáig! - szólt rám April.
 - Bocsi, de ma gyalog szeretnék haza menni nem pedig autóval!
 - Miért nem akarsz? Állítólag tegnap valami hiper-szupi kocsival vittek haza!
 - Ezt honnan tudod? Amúgy tényleg így volt és ezért nem akarok autóval menni!
 - Tudod suliban gyorsan terjed minden!
 - Ja így már minden világos!
Aprillel el váltak útjaink innentől egyedül maradok a gondolataimmal. Az egyik kis utcában sétáltam amikor egy autó lelassított mellettem. Lehúzta az ablakot és egy ismerős arccal találtam szemben magamat.
 - Szia! - köszöntem neki.
 - Szia! - köszönt vissza - Nem ülsz be? Haza szeretnélek vinni!
 - Hát beülhetek. - kinyitottam az ajtót és beszálltam mellé. Nagyot sóhajtottam és becsuktam az ajtót. Utálom ezt a kocsit! Alattunk elindult az autó és Harry is beszélni kezdett.
 - Nem esett jól, hogy megszöktél amíg én a WC deszkát melegítettem!
 - Bocsi! - próbáltam vissza fogni a röhögést amit az előbbi kijelentése váltott ki belőlem. WC deszkát melegíteni? - honnan jött ez neki?
 - Tudod a reggeli SMSt komolyan gondoltam!
 - És mivel fogsz vissza vágni? - kérdeztem tőle.
 - Az titok! - válaszolta.
 - Szóval még nem tudod hogyan adjad vissza! - következtettem le.
 - De már tudom csak nem mondom el neked! - tagadta.
 - Harry nem tudsz vissza vágni nekem ismerd el! Inkább veszek neked fagyit, vagy amire van pénzem, de hidd el én ezt nem erőltetném a helyedben! - próbáltam lebeszélni őt valami hülye tervéről. Remélem beválik.
 - Vissza fogod kapni! Ja és hogy tudd minden reggel amikor mi itt vagyunk én viszlek suliba és hozlak onnan haza, de ez még nem minden, van még más is, de az titok!
 - Ha már jössz értem akkor a suli mögött állj meg, és mi lenne az a más?
 - Mért kell a suli mögött megállni?
 - Mért kellet ilyen nagy, feltűnő autót venni? Mindenki erről fog beszélni a suliban, hogy én milyen autóval járok!
 - Szóval ez zavar! Azt hittem az a baj, hogy velem kell utaznod!
 - Nem de, hogy is! Veled nincs semmi bajom nekem a kocsival van baj! Túl nagy és feltűnő!
 - Hát ha ez a probléma kicserélhetem valami roncs autóra.
 - Nem kell cserélned, te kocsid nem az enyém! Amúgy nem megyünk be a többiekhez?
 - Nem! - emelte fel egy kicsit a hangját, de nem üvöltött - Kérem a puszimat!
Már megint?! Nagyon akartam adni neki egy puszit, de tudtam, hogy vörös leszek, ha megteszem. Így is egy kicsit már piros voltam. Meg nem akarom, hogy megtudja tetszik nekem, mert tényleg nagyon tetszik! Nem akarom, hogy többet ne jöjjenek vissza, hisz ez a pár nap alatt ők lettek a legjobb barátaim! Harry már türelmetlenül várta a puszit. Bele haraptam az alsó ajkamba, majd vettem egy nagy levegőt és megpusziltam Harry arcát. Alig érintettem arcát szinte csak egy lehelet volt. Gyorsan vissza ültem a helyemre és az ajtó felé fordultam. Hallottam a kattanást ami azt jelezte számomra, hogy az ajtó nyitva. Egyből kipattantam és mentem be a házba.
 Bent a többiek ismét finomsággal vártak, de most tészta volt a fogás. Nem tudom milyen, de nagyon finom volt! Megköszöntem az ebédet és felmentem tanulni az ideiglenes szobámba. Egyedül akartam maradni és nem akartam látni Harry. Féltem tőle, hogy ismét vér vörös arccal állók előtte. Szerencsére pár órás tanulás mindenről elterelte a figyelmemet, de néha azért egy kettő átsuhant az agyamon, de gyorsan elhessegettem őket. Délután négykor lementem a konyhába megenni a maradék ebédet, mert isteni volt. Perrie segített nekem megkeresni a hűtőben, hogy hol van, majd mikor betettem azt a mikroba melegíteni faggatni kezdet.
 - Mi van Harryvel, miért mentél el reggel és mért ültetek bent még 5 percig a kocsiban?
 - Psszt Perrie ugye tudod, hogy ezek a falak nem hang szigeteltek!
 -Na és?
 A mikró szerencsére csipogott így nem kellet a kérdésre válaszolnom. Bementem a nappaliba és beültem a kis fotelbe, mert onnan nem láttam Harryt. A Promo tv ment gondolom azért mert itt ment valami az ő nyelvükön is, de nem kellet sok idő, hogy ne unják meg.
 - Csináljunk már valamit! - sóhajtott egy nagyot Niall.
 - Kapcsoljátok be a Wii-t és táncoljatok! - ajánlottam az öltetett.
 - Oké! - állt föl Zayn - De inkább te! Te tudom, hogy mit hogyan kell.
 - Rendben! - tettem le a tányéromat és álltam föl - Niall - fordultam vissza felé -, a kaja az enyém! Figyelek! - szóltam rá.
 - A francba! - viccelődött.
 Gyorsan bekapcsoltam nekik a Wii-t hadd legyenek el. Vissza ültem a helyemre és folytattam a kajálást. Mikor megettem vissza vittem a konyhába és vissza mentem a többieken röhögni. Sokat nevetünk a lányokkal felvettük a telefonokra ahogy a fiúk táncolnak. Én már szinte sírtam a röhögéstől annyira viccesek voltak, hogy mindig hátra néztek, hogy min nevetünk annyira, de a telefon a kezünkben nem vették észre. Egy idő után már ezt is megunták ezért betettem nekik a Wii Playt. Ott is sokat nevettünk, de ebbe a játékba a lányok is részt vettek. Ezt a játékot is hamar megunták, ezért már az egyetlen lehetőséget helyeztem be ami a Mario&Sonic londoni olimpiás CD volt. Na itt már mindenki játszott. Louis például úszásban hívott ki és le is győztem benne. Ezek után még a futásba is kihívott, itt majdnem ő győzött szóval még egy párszor versenyeztünk, de utána már teljesen kifáradt. Harry vette át a szabad távirányított vagy mit. Széles vigyor volt az arcán, nekem erről pedig egyből beugrott a puszi. Harry a lövést választotta én meg természetesen nem tudtam rendesen célozni és ezért Harry lett a győztes. Egymással még versenyeztünk, hol egyikünk, hol másikunk nyert, de persze én győztem többször. 6 órakor elmentem fürödni és utánam megvártam míg mindenki elvégzi a fürdő szobai teendőit majd mindannyian elmentünk aludni.

2 megjegyzés:

  1. "a kaja az enyém! Figyelek!" hát én sírok x'dd♥
    Nagyon jó lett!!:D Várom a kövit!:$♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik és tudtál rajta nevetni!:D Köszi és sietek vele:D<3

      Törlés